بن بست

اندر احوالات اینجانب

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ق.ظ

دارم به روزای می رسم که که یه امتحان ۹۰ دقیقه ای میخواد سرنوشتم رقم بزنه.

اگه من پول داشتم هیچ وقت و هیچ وقت وقتم هدر نمیدادم برای کنکور می رفتم دانشگاه ازاد میخوندم و اینقد روزای عمرمو به فنا نمیدادم هرچند به فنا رفتند.

به نظر اینجانب مدرک مدرکه از هر دانشگاهی که بگیری چه دولتی و چه ازاد.

فقط باید رشته ای رو بخونی که توش کار باشه باید درست انتخاب کنی .

البته تو این مملکت گل و بلبل هوا و فضا هم بخونی یه بیکاری و اگر پارتی نداشته باشی هیچ جای استخدام نمیشی و باید بشینی تو خونه و شب و روزارو رد کنی .

الان بعضیا این پست بخونند میگن نه تو این مملکت که پارتی نمیخواد که بهشون بگم که اینا تو خواب ناز تشریف دارند یا بهتره بگم خودشون به خواب زدن که هیچ طوری نمیشه بیدارشون کرد.

جامعه من امار همه چیزش چه از نظر اقتصادی و چه از نظر اجتماعی و چه از نظر فقر و فحشا و چه معتاد و چه افرادی که خودکشی می کنند و چه از نظر .... به بالاترین حد رسیده .

  • ۹۶/۰۲/۰۶
  • اینجانب

نظرات (۴)

  • فرید صیدانلو
  • ولی من ترجیح میدم رشته ای رو بخونم که دوس دارم ولو اینکه توش پول نیست
    کار رو که الانم دارم میکنم!
    پاسخ:
    اگه کار و پول باشه که ادم میره دنبال عشق و حالش.

    عه نمیدونستم شمام کنکورین. این وبلاگ خیلی بزرگ تر از سنتونه.
    پاسخ:
    کنکور ارشد دارم.
    زندگی ادم خیلی زودتر بزرگ میکنه.
    موووووفق باشین :)
    پاسخ:
    ممنون.
  • مجسمه ی متحرک
  • سیاهی ها زیاده تو جامعه. اما همیشه می گم بازم باید زیست...
    پاسخ:
    زیستن داریم تا زیستن.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">