بن بست

یه اتاق

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ق.ظ

دارم اهنگ مهستی شریکم باش گوش میدم و فک میکنم چی میشد ما ادمها همو قضاوت نکنیم و سرک نکشیم تو زندگی دیگران.

به قول بانو مهستی شریک سقف من نیستی بذار همسایه باشیم.

از دیشب به این فکر میکنم چی میشد یه اتاق داشته باشم که نه صدایی بیاد توش و نه صدایی ازش رد شه و من باشم و یه رختخواب و اهنگهای که دوس دارم که بذارم برام بخونه و ازش لذت ببرم و در انتها یه خواب بی دغدغه بی استرس یه خواب اروم که تا انتها زمان بخوابم . یه گوشی هم داشته باشم که بتونم به دوستان مجازی سر بزنم .

  • ۹۵/۰۹/۱۴
  • اینجانب

نظرات (۳)

فضولی نکردن در کار دیگران؟ مگه میشه!
من دوست دارم یه خونه میداشتم. آپارتمانی. تنها زندگی میکردم. خودم غذا میپختم. هر وقت دوشت داشتم میخوابیدم. هر وقت دوست داشتم آهنگ گوش میدادم یا فیلم میدیدم. هر وقت دوست داشتم میرفتم قدم میزدم. 
ولی خواب و خیالی بیش نیست.
پاسخ:
باور کن میشه.
اگه خونه  بود که خیلی خوبه حیف که نیست.
بعضی چیزامون فقط رویاست و این تلخه.
  • مجسمه ی متحرک
  • تنهایی و تنهایی و تنهایی...فکر خوبیه!
    پاسخ:
    تنهایی عالیه .
    اوهوم....کاش موقع قضاوت کردن و فضولی کردن تو زندگی ادما به خودمون یاداور شیم که بهتره به جای این کار به زندگیه خودمون برسیم و زندگیه خودمونو درست کنیم و اگه قضاوتی داریم راجبع زندگی خودمون باشه و برا بهتر کردن زندگی خودمون تلاش کنیم... اینجوری اوضا بهتر میشه
    اره اتاق این مدلی خوب میتونه باشه. خونه هم خوبه ..

    پاسخ:
    خیلی خوبه که بتونیم خودمون قضاوت کنیم اما بیکاریم.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">