بن بست

بر باد رفته

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ

نه امیدی هست برای ماندن و نه پای برای گریختن.

بچه که بودم همیشه رویا می ساختم اما عزیزی گفت زندگی رویا نیست زندگی واقعیت .

واقعیتی که من از زندگی دارم تلخه و سیاه و خالی از امید.

من هیچ وقت به خودم تا الان امید واهی ندادم و چون که زندگی ....

هر روز تلاش کنم و هربار بخورم به در بسته ای که هیچ وقت باز نشده.

روزها و ماه ها و سال ها اومدن رفتن و عمر منم با این سالها بر باد رفت.

واقعیتی که من میدونم اینه که خدایی وجود نداره وگرنه  برای خندیدنش اینقد بدبختی نمیافرید.


  • ۹۵/۰۸/۱۶
  • اینجانب

نظرات (۴)

  • فرید صیدانلو
  • در این عهد وفا نیست رفیق :)
    میگذره به امید تموم شدن
    پاسخ:
    خیلی زود تموم بشه لطفا
    اما این گذشتن خیلی با درد و جون گرفتن همراه است
    خدا عقل و اراده داده به بندهاش
    ماها خودمونیم که بدبختی خلق می کنیم واسه هم نوعامون و میخندیدم بهشون
    اسمش میزاریم خدا آفریده!
    این نیز بگذرد....
    پاسخ:
    این حرفتون قبول ندارم که انسان خودش برای خودش بدبختی  ایجاد میکنه.
    هیچ کس برای خودش بدبختی و .. خلق نمیکنه باور کن .
    خدا وجود نداره و اگه هست خیلی کوچیکه و یا اصلا توانا نیست اگه توانا بود که این همه فقر و بدبختی نبود. به قول خواننده ابی  خدا مرده است
    نمیگذره اگه بگذره با جون دادن همراه هست.
    خیلی چیزا رو قبول ندارم
    اما غیر قابل انکاره یه وجود خیلی بزرگ و روح خارق العاده 
    من حسش کردم این وجود برتر رو
    تو لحظه های خیلی بد زندگیم
    آرزو میکنم که ای کاش حسش کنین اما ن تو لحظه های بد. 
    انکار خدا میدونین بعدش چقدر انکار هست؟؟؟
    امکان نداره خدا نباشه. 
    پاسخ:
    همه چیز
    حتی در اوج ناامیدی هم یه روزنه امیدی پیدا می‌شه، امیدت رو از دست نده جوان ;)
    پاسخ:
    روزنه ها بسته شدند.
    باشه چشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">