بن بست

بوی ماه مهر

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ
مدرسه ها شروع شده و اولین روزش ۳مهر ماه که بچه ها سرکلاس درس می شینند.
همیشه از مدرسه رفتن بدم میومد و اصلا دوس نداشتم تابستون تموم بشه. کلاس اول من که شروع میشد با بیرون رفتن من از کلاس تا اومدن معلم البته اونم بخاطر اینکه مبصرکلاس ازم درس می پرسید اینجانب بلد نبودم معلم اختیار تام بهش داده بود الان فک میکنم چقد ساده بودم اون موقع که مثل بچه های حرف گوش کن از کلاس میرفتم بیرون و باز دوباره درس جواب دادن کنار معلم. جالب بود پیش معلم درس بلد بودم عجیب بودم به نظر خودم.
الان دلم هوای مدرسه رفتن کرده البته فوقش واسه یه هفته نه بیشتر.
بوی ماه مهر بوی ماه مدرسه
  • ۹۵/۰۷/۰۲
  • اینجانب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">