بن بست

هر که دلارام دید از دلش ارام برفت

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ب.ظ

نمیدانم این عشق چیست که انسان گر به دامش بیفتد خلاصی ندارد.

انها که عاشق شدند و دل دادن و دل نگرفتن و بی دلبر ماندن نمیدانم چرا زندگی برایشان تمام شده است. یعنی یک نفر میتواند چنین کاری کند و تمامت کند.

من نمیدانم چرا ادمها با هم این کار را میکنند عاشق میکنند و دیگر بیخیالشان میشوند .

مگر نمی دانند اگر انسان دلش برود رفته است و این رفتن دل به قیمت تمام شدن خودش و زندگیش است کاش ادمها میفهمند برای انهایی که عاشقشان شدند ارزش قایل شوند.

کاش ما میدانستیم دل دادن و دل بردن بازی نیست تمام یک انسان است .

این انسان را بازی ندهیم که برایش گران تمام میشود ....


  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • اینجانب

نظرات (۲)

عشق خیلی وسیعه . نمیدونم منظورتون کدوم بعد از این اقیانوس بود اما عشق اونقدر بزرگه که آدما نباید به راحتی بتونن درموردش حرف بزنن. عشق یعنی علاقه شدید قلبی . من علاقه شدید قلبی به ماه دارم. یعنی برام اهمیتی نداره که آیا اون به من این علاقه رو داره یا نه, چون من مهم م اینجا. هر چند اعتقاد دارم هیچ علاقه ای یک طرفه نیست.
ولی
درمورد آدما فرق داره
آدما خیلی سعی میکنن متفاوت باشن, ینی بازم عشق در بین آدما به عنوان مختلفی تقسیم میشه . مثلا عشق یه پدر به بچه ش , این عشق خیلی وسیعه. نمیشه درموردش حکم داد اصلا.
ولی عشقایی ک الان مرسومه عشق نیست ... ینی یه جورایی شبیه عشقه نه خودش. من وقتی اونقدر به ماه علاقه دارم تلاش میکنم مثلا هر شب ببینمش, حرف بزنم . خاطره بنویسیم. جوابم رو بده, حالا چطوری یه آدم که اسم خودش رو میزاره عاشق و طرفش معشوق , نسبتشون رو هم نامگذاری میکنن به اسم عشق. چطوری این آدم میتونه رها کنه بره؟ یه جای کار میلنگه
نمیدونم
دایی همیشه میگه. لیلا نمیفهمی اینا ینی چی . هی واسه خودت استدلال و تمثیل میاری .
یه لحظه احساس کردم تو جواب کامنتم همینو میگین :))

فقط میتونم بگم شاملو یه شعر داره که خییلی منو جذب خودش کرد
:
از عشق سخن گفتن برای آدمی هنوز زود است
خیلی زود

.

 ببخشید بابت پر حرفی :)
پاسخ:
لیلا بانو نمیدونم دقیقا یعنی چی . اما هر چی هست که بعضی ادما که واقعا عاشق شدن رو نابود میکنه و زندگی براشون تموم شده ست.
شاید دایی تون واقعا چیزی رو میدونه
خواهش میکنم بانو ممنونم.:)
:)
پاسخ:
 :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">