بن بست

حکیم فردوسی بزرگ

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۳۷ ب.ظ


  • ۹۶/۰۲/۲۵
  • اینجانب

نظرات (۳)

امروز آقا گل هم یه پستی گذاشته بودن با همین موضوع
اونجا هم گفتم..
فردوسی, تنها شاعری یه که هیچ علاقه ای به خوندن شعراش ندارم.. خیلی از شعراشو خوندم. خیلیاشو مجبور بودم حفظ کنم حتی. ولی یه خصومت شخصی باعث شده خوشم نیاد ازش...
پاسخ:
ای وای من.
اگه فروسی نبود الان از زبان پارسی هیچی نمونده بود.
اما نظرت محترم
فردوسی شاعر خوبی بود
اما آدم بدی بود
پاسخ:
متوجه حرفتون نشدم
من هر چی مقاله و کتاب خوندم در مورد فردوسی, درمورد شخصیتش و رفتارش و اخلاقش و اینا چیزای جالبی دستگیرم نشده
اما خب اشعارش خوبه. حماسه هاش خوبه. ک اونم باز خوشم نمیاد..
پاسخ:
به نظرم بینظیره.
اما نظر شما هم محترم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">