بن بست

سر نمی آید

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ب.ظ


  • ۹۶/۰۲/۱۷
  • اینجانب

نظرات (۳)

#م_امید_جان
پاسخ:
بی نظیره
نمیتونم سکوت کنم, در این مورد احساس میکنم سکوت توهین به شعورم محسوب میشه
شما نمیتونین هر چیزی که دوست دارین درمورد خدا بگین. هر لفظی که دوست دارین رو نمیتونین بیارین. 
آیا باید واسه کارایی که انجام میده بیاد از من و شما اجازه بگیره؟؟ اجازه ندارین واسه تمایلات شخصی اونو حتی به اندازه بازی با کلمات هم پایین بیارین. 
خدا نه.. نیروی فوق بشری. حالا اون نیروی فوق بشری رو اسمش رو هر چی میخواین بزارین ولی اجازه ندارین توهین کنین
احساستون رو درک میکنم نسبت به حادثه ناگواری که افتاده. تسلیت میگم. حالا که اینقدر نگرانین بجای استیضاح خواستن از خدا چرا سعی نمی کنین یه مرهم باشین واسشون؟
من میدونم چقدر سخته. اصلا آدم زبونش بند میاد بخواد حرف بزنه.میدونم قراره تا کجا تنهایی ادامه بدن... من درک میکنم حالتون رو. ولی غیر اینه که همه باید تموم شیم یروزی؟ مگه تا الان کم داشتیم از این اتفاقا و بلکه بدترش... نمیگم هیچی دیگه. دیگه هیچی نمیگم ولی خواهشا حرمت نگه دارین. اگه حتی قبولش هم ندارین, جزو مقدسات خیلی هاست... نمیتونم سکوت کنم! 

پاسخ:
.
لیلا بانو سکوت نکن هرچه دل تنگت میخواهد بگو میشنوم
من گفتم همه حرفامو
پاسخ:
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">