بن بست

من و دنیای مجازی من

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ

دنیای مجازی و ادمهای دنیای مجازی

در دنیای مجازی میشه همه چیز بود و هیچ چیز نبود میشه اخلاقیات رعایت کرد میشه نکرد میشه عاشق شد میشه نشد میشه وابسته شد میشه نشد میشه خوب بود میشه نبود  و میشه و نمیشه دیگه البته همه اینها رو تو دنیای واقعی هم میشه بود و میشه نبود.

ادمهای دنیای مجازی میشه باهاشون خوش بود میشه باهاشون غم داشت .

ادمهای دنیای مجازی دلم گاهی برایشان تنگ میشود برای اذیت کردنشان برای عشق وزیدنشان برای دوست داشتنشان و برای وابسته شدنشان برای ارام کردنشان و برای همه چیزی که اتفاق میفتد بین دوستان مجازی که گاهی خوبند و گاهی بدن.

دوستان مجازی من که دلم برای چند ساعت باهم بودنمان و اذیت کردن هامون تنگ شده ولی هرجا که بودید و هستید خوش باشید .

ادمهای دنیای مجازی ندیده برایم مهم بودند .و حس خوبیه دنیای مجازی.

  • ۹۵/۰۹/۱۴
  • اینجانب

نظرات (۵)

من تو این وبلاگم بیشتر با مجازی های وبلاگم خو گرفتم. هر چند نه کسی از اونها رو دیدم و نه میشناسم.
پاسخ:
خوبی دنیای مجازی اینه که ندیده و نشناخته بهشون خو میگیری.
  • مجسمه ی متحرک
  • ناشناس های عزیزند
    پاسخ:
    واقعا هم عزیزند و قابل احترام
  • فرید صیدانلو
  • شناخت ذاتیه نه ظاهری
    پاسخ:
    حرف شما متینه
    چه فضای آرومی داشت این پستتون:)
    پاسخ:
    دنیای مجازی دنیای اروم و دوست داشتنی :)
    سپاس بانو
    اره خیلی از دوستای مجازی از دوستای واقعی واقعی ترن...کاش میشد یه اسم دیگه گذاشت برای این دنیای دوست داشتنی :)
    پاسخ:
    واسه من دوستان مجازی بهتری داشتم تا دوستان واقعی.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">