بن بست

دیدگاه شما نسبت به اینجانب

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

برای بععضی از دوستان که به وب اینجانب سر میزنند و سوالاتی براشون پیش اومده میخوام تو این پست به سوالاشون جواب بدم.

پرسیده بودند اینجانب خدا رو قبول ندارن ؟ شاید قبول نداشته باشم و شاید داشته باشم

پرسیده بودند کسی که بخدا اعتقاد نداشته باشه پس مرگ رو هم قبول نداره ؟ مرگ یعنی دیگه نفس نکشی و ادامه ماجراها که میری زیر دومترخاک و پودر میشی میری

پرسیده بودن که اینجانب بی دین تشریف داره؟ من انسانیت قبول دارم. دین فقط محدودیت داره و محدودت میکنه

پرسیده بودند که چرا وبت غمیگینه و اگه به زندگی اینطوری غمگین نگاه می کنم  ؟ زندگی من تا الان همین بوده پس نوشته های وب حقیقتی از زندگی اینجانبه  البته روزای شاد هم بوده ولی زندگی همین است

و اما درباره خودکشی که ادما اینچنین بهترین راه حلشون خودکشیه اینجانب میگه که این خودش یه مرگه.

شاید در اینده جواب سوالاتم تغییر کنه چون انسانم و شاید زندگی تغییر کرد و شاید همچنان ماند

  • ۹۵/۰۹/۰۶
  • اینجانب

نظرات (۶)

  • فرید صیدانلو
  • اینجا. شبیه اینه س برای من
    ممنون ک مینویسی
    پاسخ:
    سپاسگزارم.

    دایی همیشه میگه رو تنها چیزی که باید تعصب داشت انسانیته.
    پاسخ:
    دایتتون درست گفته و زنده باشن.
    دم دایتتون گرم و سرشون خوش
    منم به این پرسش ها پاسخ میدم:
    فکر نکنم خدایی باشه. دلایل زیاده.
    من به مرگ اعتقاد دارم ولی نه به اون بهشت و جهنمی که مردم اعتقاد دارن.
    دین رو قبول ندارم. به قول شما انسانیت مهمه. بارها و بارها گفته و بازم میگم و تکرار میکنم که انسان باشیم.
    نوشته های آدم عینیت زندگی هست. زندگی که در حال گذروندن اون هستی. منی که روز و شبم مثل هم هست پس چرا بیام دروغ بنویسم که وای زندگی چقدر خوبه، چه خوش میگذره و اینها! خیلی وقت ها به خودم تلقین کردم که نه اینطور نیست و نخواهد بود و همه چی خوب میشه و از این حرف ها. ولی نشد. خواستم تغییر بدم، نشد. وقتی به دهه ی سوم زندگی رسیدی این واقعیت برات بیش از پیش روشن تر میشه.
    دوستی داشتم میگفت: برای رسیدن به چیزی (هر چیزی) یک بازه ی زمانی در نظر بگیر و در اون بازه ی زمانی، تمام تلاش و کوشش و توان و هر آنچه که داری رو هزینه کن. اگر بهش رسیدی که چه خوب. اگر نرسیدی پس بدون هرگز بهش نمیرسی. به معجزه هم اعتقاد ندارم.
    خودکشی: گاهی بهترین راه حل هست. 
    همین.
    پاسخ:
    ممنون. دوستتون کاملا درست گفته در زمان در مکان مناسب باید بود.
    بابا این سوالاتو ول کن
    من اگه میخواستم قضاوت بشم ک وب نمیزدم
    جمعه ها برو توچال حالشو ببر
    یا هر جای مرتفع دیگه...باقی بقایت
    پاسخ:
    براشون سوال بود فقط جواب دادم.
    در هر صورت قضاوت میشیم متاسفانه.
    فعلا که نمیشه اگر عمری بود بعدا میرم.
  • مجسمه ی متحرک
  • خوب نوشتی
    انسان دائم در حال شدن و تغییر کردنه...درست اشاره کردی
    پاسخ:
    سپاس.
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • بیخیال..اصلا نباید
    خودتون رو ب زحمت بندازید
    برای توضیح دادن!حالا گیریم
    شما خدارو قبول نداشته باشید،تعریف
    نامتعارفی از بهشت و جهنم داشته باشید و...
    همشون اگر ب بقیه آسیب نزنن قابل احترام هستن
    و هیچ جای بحثی وجود نداره و اصولا ب کسی هم
    مربوط نیست. :)
    پاسخ:
    سپاسگزارم .
    عقاید هر کس برای خودش قابل احترام.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">