بن بست

بازی های کودکی

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ
چقد زود بزرگ شدم.
کودکی من مثل بقیه بچه ها با بازی کردن و پوشیدن کفش بزرگتر بود که مثلا بزرگ شدم و ....
بازیهای کودکی من دوچرخه سواری تو کوچمون با بردار تیله بازی کردن و یک بازی که اسمش  را یادم رفته اما بازی که با  چوب بود که باید با یک چوب نسبتا بزرگ یه چوب کوچیک میزدیم و یکی هم تایربازی جالب بودن برای خودشان
خاله بازی کردن  هفت سنگ  یقول دوقول و مابقی بازیهای که هر بچه ای بازی میکنه.
شعرهای کودکی که فقط یکی رو بلدم  و شعرای که الان  بچه ها میخونن برام تازگی داره وبرام جالبن. من زیاد از بچگیم خاطره ندارم و زیاد هم یادم نمیاد چطوری گذشت چطوری بزرگ شدم.





 
  • ۹۵/۰۸/۱۲
  • اینجانب

نظرات (۴)

  • فرید صیدانلو
  • چه خاطراته بی دردی زنده شد
    پاسخ:
    خوشحال شدم بابت مرور خاطرات بی دردتون.

    تقسیم کردن خیابون بین ما و نوهای همسایه پدربزرگم...هر کسیبه اندازه خونش میبرد
    چه بازی های مشترکی داریم تو دوران کودکی.
    پاسخ:
    دوران کودکی تقریبا همه بازیهاشون شبیه همه.
    ما اینو مخوندیم :)))
    از اینجا تا شیراز راه درازیست
    میون جنگلها مار درازیست
    صبح ها میخوریم کره مربا
    به به
    ظهرا میخوریم کره و عسل
    به به
    شبا میخوریم کتک بابا
    اه اه
    پاسخ:
    دویدیم دویدیم به کوهی رسیدیم و.... اینو میخوندیم.
    شعر جالبیه تا حالا نشنیده بودم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">